Уважаеми клиенти,За ваше улеснение създадохме настоящата функционалност за генериране на документи по електронен път. За да я използвате трябва предварително да се запознаете с нашите Условия и процедури за предявяване на рекламация:
- Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от Получателя, в момента на получаването на пратката.
- Рекламацията се счита за редовно предявена единствено тогава, когато са заплатени всички дължими на Куриера суми без отлагане или прихващане.
- Право на предявяване на Рекламация има подателят на пратката, а след нейното доставяне получателя.
-
Срок за предявяване на Рекламация:
- Клиентът има право да подаде Рекламация до три месеца от датата на констатирането на отговорността на Куриера
- При изтичане на този срок отпада правото на Клиента за рекламация
- Клиентът има право да подаде Рекламация до три месеца от датата на констатирането на отговорността на Куриера
-
Движение на Рекламацията:
- В случай на повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя/ в два еднообразни екземпляра/ Констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка
- След констатиране на Рекламацията със запис на товарителницата се подготвят документите към нея, които на следващият ден се изпращат до съответният отдел за официалното им завеждане в регистър
На Рекламанта могат да бъдат изискани следните допълнителни документи:
- Копие от товарителница
- Фактура за стойността на стоката или стокова разписка с указана единична и обща стойност на съдържанието на пратката.
За стоки втора употреба:
- В случай, че в момента на приемане на пратката, поради липса на горните два документа, Клиентът е декларирал със запис в товарителницата стойността на пратката, „Лео Експрес” си запазва правото да не изплаща пълният размер на Обявената стойност, като определя размера на обезщетение в зависимост от степента на износване на пратката
- След представяне от страна на Рекламанта на нужните документи, в срок от 10 работни дни, ”Лео Експрес” се ангажира с писмено становище по съответният случай
- Ако отговорът не удовлетворява Рекламанта, то споровете между двете страни се решават, чрез преговори и допълнителни споразумения
-
Срокове за изплащане на обезщетения:
- Куриерът изплаща в тридневен срок сумата по Рекламацията след нейното одобрение
-
Отговорност на Куриера:
- Куриерът има ограничена материална отговорност пред Подателя и Получателя за пратките във връзка с непълно или неправилно изпълнение на договора за куриерска услуга
- Обезщетението се определя от Куриера и е в размер на двадесет лева при липса на Обявена стойност за пратката
- При пратка с Обявена стойност, във връзка с непълно или неправилно изпълнение на договора за куриерска услуга, Куриерът има повишена отговорност до размера на обявената стойност на съдържанието на пратката
- За пратки с Обявена стойност при несъответствие между заявените данни, записани в товарителницата номер на фактура/стокова разписка/ и предоставените оригинали от Клиента, при настъпване на събитие, се счита, че не е на лице надлежно оформен документ за рекламация и „Лео Експрес” си запазва правото да не изплаща пълният размер на Обявената стойност
- В случай на повредена пратка, обезщетена 100%, пратката остава собственост на "Лео Експрес".
Запознах се условията и ги приемам: